Eerste hostel

8 oktober 2014 - Gaven, Australië

De derde dag was een plan-in dag, voor de maand oktober hebben we verschillende tours en activiteiten ingepland bij Wicked Travel, erg enthousiaste en goed verkopende verkoopster haha.
Gister was het dan zover, onze eerste keer in een hostel! Beide zenuwachtig en niet wetend wat ons te wachten stond. Met een hele volle backpack, een volle daypack en allebei nog een extra tasje voor de meegebrachte alcohol (enige voordeel hiervan zijn inderdaad de kosten, maar voor het extra gewicht hadden we best wel een paar australische dollers willen neerleggen) op weg naar het X Base hostel in Brisbane Central. In een kamer van 6 personen troffen we een duitser, de rest van de kamergenoten waren op dat moment niet aanwezig. Vooral omdat wij de volgende morgen al om 6 uur weg moesten hebben we niet echt met onze kamergenoten opgetrokken. In de avond ons eerste stapavondje gehad in het cafe onder het hostel.
Nu in de Greyhound bus opweg naar Byron Bay voor de surfcursus, een ritje van 4 uur (07:00-11:00)